Podsumowanie „Programu przyrodniczego dla kl.I-III”, który realizowany był w ramach zajęć na świetlicy w klasach 1a, 1b, 1c, 2a.
Zajęcia dotyczyły tematów:
– Elementy najbliższej przyrody.
– Las i jego mieszkańcy.
– Elementy pogody.
– Zdrowo żyjemy, zdrowo jemy.
– Hałas i jego skutki.
– Skąd się biorą pory dnia i roku?
– Kalendarz.
– Układ Słoneczny.
Dzieci miały możliwość poznać najbliższe otoczenie, zjawiska przyrodnicze dzięki aktywnym metodom pracy. Były projekty, filmy, qizy, prace plastyczne, plakaty, makiety, doświadczenia, zabawy dydaktyczne, zabawy materiałem dydaktycznym. Na zakończenie pracy w I semestrze odbył się qiz- konkurs wiedzy przyrodniczej. Dzieci otrzymały dyplomy.
Bez kategoriiSportKonkursyMuzykaNorwayJęzyk obcyBibliotekaDealsWydarzenieLekcjaClothingWycieczkaDoswiadczenieTrends
Polityka prywatności na stronie
Jeśli chcesz otrzymać notatkę o naszej polityce prywatności na swój adres e-mail, wpisz go i kliknij wyślij
Polityka prywatności na naszej stronie
POSTANOWIENIA OGÓLNE
Administratorem danych osobowych zbieranych za pośrednictwem strony internetowej sp7.mielec.pl. jest GMINA MIEJSKA MIELEC reprezentujący organ SZKOŁA PODSTAWOWA NR7, Ul. Grunwaldzka 7 39-300 Mielec: , dalej „Administrator”, będący/a jednoczeście Usługodawcą.
Dane osobowe Usługobiorcy są przetwarzane zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz. U. Nr 133, poz. 883 ze zm.) oraz ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).
3. Administrator dokłada szczególnej staranności w celu ochrony interesów osób, których dane dotyczą, a w szczególności zapewnia, że zbierane przez niego dane są:
przetwarzane zgodnie z prawem,
zbierane dla oznaczonych, zgodnych z prawem celów i niepoddawane dalszemu przetwarzaniu niezgodnemu z tymi celami,
merytorycznie poprawne i adekwatne w stosunku do celów, w jakich są przetwarzane oraz przechowywane w postaci umożliwiającej identyfikację osób, których dotyczą, nie dłużej niż jest to niezbędne do osiągnięcia celu przetwarzania.